Zendmast naar oud ijzer
- jan 28, 2011
- Door admin
- In RuurloVandaag
Ruurlo – Vorig jaar werd er een nieuwe zendmast geplaatst op het industrieterrein De Venterkamp. Het is een mast voor o.a. radio Gelderland, voor zover we ons herinneren. De oude mast werd deze week afgebroken en kan naar het oud ijzer. Wim Zoeteman maakte foto’s van de demontagewerkzaamheden.

Meest recente berichten
- Geen hondenketting maar ambtsketen én echte burgemeester op bezoek bij Johan en Dini Oltvoort
- Mevrouw Vruggink (79) en Liz Derksen (3) oudste en jongste deelnemers Avondwandelvierdaagse
- “Heb jij al eens een padelwedstrijd van dichtbij gezien? Ruurlo Open 2026 biedt de kans”
- Waterschap blij met regen en met kunstenaars
- Eerste Baakse Beek Kunst Biënnale 2026 van start
