Wilfried Zieverink ontvangt gouden bondsspeld NKB


RUURLO – Tijdens de jaarvergadering van de Nederlandse Klootschietbond (NKB) is Wilfried Zieverink uit Ruurlo onderscheiden met de gouden bondsspeld. De onderscheiding werd uitgereikt door NKB‑voorzitter Peter Zanderink als blijk van waardering voor zijn jarenlange inzet en betrokkenheid bij de bond.



Klik hier voor het volledige artikel