Wilfried Zieverink ontvangt gouden bondsspeld NKB
- jun 03, 2026
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Tijdens de jaarvergadering van de Nederlandse Klootschietbond (NKB) is Wilfried Zieverink uit Ruurlo onderscheiden met de gouden bondsspeld. De onderscheiding werd uitgereikt door NKB‑voorzitter Peter Zanderink als blijk van waardering voor zijn jarenlange inzet en betrokkenheid bij de bond.
