Vijf jaar Groene Verbinding Achterhoek
- okt 27, 2025
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – De Groene Verbinding Achterhoek viert zaterdag 8 november haar vijfjarig bestaan met de onthulling van de naamborden bij de zeven bomen die men in de afgelopen vijf jaar inmiddels aan de Enkeerdlaan heeft geplant. Tevens wordt tijdens de lustrumbijeenkomst aan de Enkeerdlaan, die om 14.00 uur begint, de ‘Groene Pluim 2025’ uitgereikt en worden twee nieuwe bomen geplant: een bijenboom en een berk. Met het planten van twee nieuwe bomen ontstaat er een echte ‘laan’ aan de Enkeerdlaan en doet de verbindingsweg naar de woonwijk Leusinkbrink straks zijn naam alle eer aan.
