Tornax mannen winnen voor de derde keer op rij


RUURLO – De mannen van volleybalvereniging Tornax Heren 1 hadden er zaterdag tegen DVO Heren 1 een vijfsetter voor nodig, maar de winst ging uiteindelijk mee terug naar Ruurlo. Het was de derde zege op rij. De wedstrijd werd dit keer niet in Hengelo gespeeld omdat de sporthal daar verbouwd wordt. Er werd uitgeweken naar Keijenborg, en eerlijk is eerlijk, die hal mag er ook zijn.



Klik hier voor het volledige artikel