Toch nog een paar uur schaatsplezier in Ruurlo


RUURLO – In eerste instantie had IJsclub Ruurlo via haar facebookpagina laten weten dat er ondanks de flinke nachtvorst in de nacht van zaterdag op zondag helaas zondag niet geschaatst kon worden op de ijsbaan aan de Wiersseweg. “Het is onmogelijk om een ijsbaan te creëren. De omstandigheden waaronder de vastgevroren sneeuw maken het niet mogelijk om een veilige schaatsvloer te realiseren. Maar we blijven de situatie volgen en hopen alsnog schaatsplezier aan te kunnen bieden”, zo was de mededeling. Maar zondagmiddag rond de klok van vier uur toch nog een paar uur ‘open’ voor de schaatsliefhebbers.



Klik hier voor het volledige artikel