Team ‘Wopereis’ wint toernooi van Badmintonclub Ruurlo


RUURLO – Team ‘Wopereis’ bestaande uit Mirthe en Altwin Wopereis heeft vrijdagavond in sporthal ’t Rikkenhage het jaarlijkse Nieuwjaarstoernooi van Badmintonclub Ruurlo gewonnen. Tweede werd het team ‘Smashaholics’ bestaande uit Michelle Nijhof en Roy Buitink en derde ‘Bakkerij Schreuder’ dat gevormd werd door Hilda Bakker en Edwin Schreuder.



Klik hier voor het volledige artikel