Team ‘Wopereis’ wint toernooi van Badmintonclub Ruurlo
- jan 05, 2026
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Team ‘Wopereis’ bestaande uit Mirthe en Altwin Wopereis heeft vrijdagavond in sporthal ’t Rikkenhage het jaarlijkse Nieuwjaarstoernooi van Badmintonclub Ruurlo gewonnen. Tweede werd het team ‘Smashaholics’ bestaande uit Michelle Nijhof en Roy Buitink en derde ‘Bakkerij Schreuder’ dat gevormd werd door Hilda Bakker en Edwin Schreuder.
Meest recente berichten
- Geen hondenketting maar ambtsketen én echte burgemeester op bezoek bij Johan en Dini Oltvoort
- Mevrouw Vruggink (79) en Liz Derksen (3) oudste en jongste deelnemers Avondwandelvierdaagse
- “Heb jij al eens een padelwedstrijd van dichtbij gezien? Ruurlo Open 2026 biedt de kans”
- Waterschap blij met regen en met kunstenaars
- Eerste Baakse Beek Kunst Biënnale 2026 van start
