-
Wilfried Zieverink ontvangt gouden bondsspeld NKB
- jun 03, 2026
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Tijdens de jaarvergadering van de Nederlandse Klootschietbond (NKB) is Wilfried Zieverink uit Ruurlo onderscheiden met de gouden bondsspeld. De onderscheiding werd uitgereikt door NKB‑voorzitter Peter Zanderink als blijk van waardering voor zijn jarenlange inzet en betrokkenheid bij de bond. Klik hier voor het volledige artikel
Welkom op Ruurlo Vandaag

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws uit Ruurlo.
Wil je een artikel laten plaatsen? Dat kan. Neem contact met ons op via info@ruurlovandaag.nl
