Straatverlichting kapot: Ruurloërs ergeren zich
- mrt 03, 2011
- Door admin
- In RuurloVandaag
RUURLO – Tot ergernis van een aantal aanwonenden zit de Vlierbes en een deel van de Braam en de Loolaan in de Ruurlose wijk ’t Loo sinds vorige week maandagavond zonder straatverlichting. Enkele tientallen straatlantaarns branden niet.
Meest recente berichten
- Martin Kuiper presenteert nieuwe album ‘Prison Of Modesty’ bij De Tapperij met all-star band
- Medailles voor VASBRENG-zwemmers bij de Special Olympics Nationale Spelen in Haarlem
- Geen hondenketting maar ambtsketen én echte burgemeester op bezoek bij Johan en Dini Oltvoort
- Mevrouw Vruggink (79) en Liz Derksen (3) oudste en jongste deelnemers Avondwandelvierdaagse
- “Heb jij al eens een padelwedstrijd van dichtbij gezien? Ruurlo Open 2026 biedt de kans”
