Ruurlose voetballers halen na 44 jaar voor de laatste maal oud papier op


RUURLO – Voor de allerlaatste keer maakten vrijwilligers van voetbalvereniging Ruurlo afgelopen zaterdag een rondgang door de bebouwde kom van Ruurlo om het oude papier in te zamelen. En zo kwam er na 44 jaar een einde aan een traditie. Steevast maakten de voetballers de laatste vier decennia op de vierde zaterdag van de maand een rondgang door het dorp. En dat leverde enkele welgemeende reacties op. Zo was op één van de bedankkaartjes te lezen: “Dat verdient een bloemetje..? Nee, een lekkere kaneelcake. Heel veel dank voor alle keren voor het ophalen van ons oud papier. We gaan jullie missen.”



Klik hier voor het volledige artikel