Ruurloërs brengen oud papier massaal naar papiercontainer bij v.v. Ruurlo
- jan 19, 2026
- Door Nieuwsuitberkelland
- In RuurloVandaag
RUURLO Sinds 1 januari 2026 wordt het oud papier in de gemeente Berkelland niet langer door de verenigingen opgehaald, maar huis‑aan‑huis ingezameld door Twente Milieu, waarbij inwoners gebruikmaken van containers. Daarmee kwam een einde aan de maandelijkse papierinzameling door de voetbalvereniging. Hoewel de huis‑aan‑huisinzameling is gestopt, blijft v.v. Ruurlo een belangrijke rol spelen als breng […]
Het bericht Ruurloërs brengen oud papier massaal naar papiercontainer bij v.v. Ruurlo verscheen eerst op .
