Ruurlo geniet volop van Septemberfeesten


RUURLO – Terwijl haar mede bestuursleden en diverse commissieleden van Oranjevereniging Ruurlo maandagmiddag nog druk bezig zijn op de Blikmansweide om de feestlocatie op te ruimen keek voorzitter Ineke Nijen Es van Oranjevereniging Ruurlo terug op een zeer geslaagd Septemberfeest. De 63ste editie van het vier dagen durende feest stond afgelopen weekeinde onder het motto ‘Reurle Neugt Oe’ in het teken van het tachtigjarig bestaan van de Oranjevereniging.



Klik hier voor het volledige artikel