RGV-team trampolinespringen wordt Nederlands kampioen


RUURLO – Maar liefst vier teams van de Ruurlose gymnastiekvereniging RGV hebben zaterdag in Oss deelgenomen aan het Nederlands Kampioenschap trampolinespringen. Een daarvan veroverde de felbegeerde titel: team RGV 3-1 bestaande uit Melle Andriesse, Anne de Vrught, Chris-Anne Zilvold en Lotte de Vrught.



Klik hier voor het volledige artikel