RGV-team trampolinespringen wordt Nederlands kampioen
- dec 15, 2025
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Maar liefst vier teams van de Ruurlose gymnastiekvereniging RGV hebben zaterdag in Oss deelgenomen aan het Nederlands Kampioenschap trampolinespringen. Een daarvan veroverde de felbegeerde titel: team RGV 3-1 bestaande uit Melle Andriesse, Anne de Vrught, Chris-Anne Zilvold en Lotte de Vrught.
Meest recente berichten
- Ruurlose Martin Hoitink wint Regio ZM Biljarttoernooi in Zieuwent
- Vernielingen in Ruurlo: spandoek verdwenen en ruit vernield
- Onrust na Reurpop: spandoek verdwenen en ruit vernield in Ruurlo
- VV Ruurlo organiseert 6 tegen 6 After-Summer Cup-toernooi
- Koninklijke Onderscheiding voor Henk Deunk uit Ruurlo
