ReurPop III is er klaar voor!
- jun 11, 2010
- Door admin
- In RuurloVandaag
Ruurlo – Goedemiddag lezers. Gelukkig ligt de toekomst van Nederland nu tijdelijk in handen van Majesteit. Zodat we, zonder zorgen, kunnen gaan genieten van ReurPop III dat er vanaf vandaag klaar voor is. Vanavond vieren de vrijwilligers feest om morgen fris de gigantische organisatie van het 2-daagse festival te ondersteunen. We roepen de lezers op om ons de link van hun YouTube- filmpjes over ReurPop 2010 te mailen. Als het er veel zijn, plaatsen we uiteraard alleen de “beste” op RuurloVandaag. De opening morgenavond schijnt spectaculair te worden. Oordopjes meenemen, s.v.p. Maar nu eerst onze impressie van de laatste loodjes aan de Wiersseweg. FiLMPJe!
http://www.youtube.com/watch?v=SMk1E4VK9FM
Meest recente berichten
- Martin Kuiper presenteert nieuwe album ‘Prison Of Modesty’ bij De Tapperij met all-star band
- Medailles voor VASBRENG-zwemmers bij de Special Olympics Nationale Spelen in Haarlem
- Geen hondenketting maar ambtsketen én echte burgemeester op bezoek bij Johan en Dini Oltvoort
- Mevrouw Vruggink (79) en Liz Derksen (3) oudste en jongste deelnemers Avondwandelvierdaagse
- “Heb jij al eens een padelwedstrijd van dichtbij gezien? Ruurlo Open 2026 biedt de kans”
