Picknick bij de Zonnebloem Ruurlo


RUURLO – Het was zaterdag weer picknicken geblazen bij de Zonnebloem Ruurlo. Voor de zeventiende keer was er een gezellig ontmoetingsmoment in de Zonnebloemtent aan de Ruitenboschweg. Vrijdagmiddag werd de grote tent door een team zonnebloemvrijwilligers opgezet, weer en wind trotserend.



Klik hier voor het volledige artikel