Picknick bij de Zonnebloem Ruurlo
- aug 05, 2025
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Het was zaterdag weer picknicken geblazen bij de Zonnebloem Ruurlo. Voor de zeventiende keer was er een gezellig ontmoetingsmoment in de Zonnebloemtent aan de Ruitenboschweg. Vrijdagmiddag werd de grote tent door een team zonnebloemvrijwilligers opgezet, weer en wind trotserend.
Meest recente berichten
- Ruurlose Martin Hoitink wint Regio ZM Biljarttoernooi in Zieuwent
- Vernielingen in Ruurlo: spandoek verdwenen en ruit vernield
- Onrust na Reurpop: spandoek verdwenen en ruit vernield in Ruurlo
- VV Ruurlo organiseert 6 tegen 6 After-Summer Cup-toernooi
- Koninklijke Onderscheiding voor Henk Deunk uit Ruurlo
