OV-spreekuur: op reis met de nieuwe OV-pas
- mrt 24, 2026
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Het betalen in het openbaar vervoer is aan het veranderen. Reizen met trein, bus en tram gaat over op OVpay. In- en uitchecken kan vanaf nu eenvoudig met de nieuwe OV-pas of de betaalpas. Daarmee is OVpay de opvolger van de vertrouwde OV-chipkaart. Vragen daarover kunnen op woensdag 8 april worden gesteld aan een OV-ambassadeur. Zij zijn van 14 tot 15.30 uur aanspreekbaar in de bibliotheek Ruurlo.
