Orgelconcert door Gerard Wesselink in de Dorpskerk


RUURLO – De Dorpskerk kent een prachtig orgel, dat in 1840 werd gebouwd door Johannes Heinrich Holtgräve. Niemand die de klanken van dit orgel beter kent dan Gerard Wesselink. Hij speelt op zaterdagmiddag 2 augustus vanaf 15.00 uur.



Klik hier voor het volledige artikel