Opnieuw “lokbrieven” in Ruurlo
- jan 23, 2011
- Door admin
- In RuurloVandaag
Ruurlo – Er is weer een “lokbrief” in Ruurlo opgedoken. Jo Westerveld ontving de brief gisteren. Daarin staan de felicitaties met de contant-geld prijs van maar liefst 2.500 euro. De ‘winnaar” wordt verzocht deel te nemen aan een “wondermooi uitstapje”. Tijdens deze trip wordt Jo het substantiële geldbedrag overhandigd door Zervatis AG uit Winschoten. Het uitstapje vindt plaats op 16 februari en de bus vertrekt uit Ruurlo om 7.20 uur. Jo Westerveld vraagt zich af of er die dag nog meer “Nieuwe Rijken” uit Ruurlo bijkomen. De tip is om ook eens op internet te kijken naar Programma Gemist. Klik op TROS Radar en dan gaat het vermoedelijk om het programma Opgelicht. “U bent gewaarschuwd!”
Meest recente berichten
- Martin Kuiper presenteert nieuwe album ‘Prison Of Modesty’ bij De Tapperij met all-star band
- Medailles voor VASBRENG-zwemmers bij de Special Olympics Nationale Spelen in Haarlem
- Geen hondenketting maar ambtsketen én echte burgemeester op bezoek bij Johan en Dini Oltvoort
- Mevrouw Vruggink (79) en Liz Derksen (3) oudste en jongste deelnemers Avondwandelvierdaagse
- “Heb jij al eens een padelwedstrijd van dichtbij gezien? Ruurlo Open 2026 biedt de kans”
