Onder de Molen en VanBrink schenken gage aan Stichting ALS
- jul 28, 2025
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
VORDEN/RUURLO – Het was vorige week woensdagavond in de Vordense buurtschap Linde in het knusse kleine maar sfeervolle Theater Onder de Molen genieten geblazen. Daar was half ‘Reurle’ uitgelopen voor een energiek en verrassend optreden van VanBrink. En aan het slot verraste de band nogmaals door de gage af te staan aan het theater, dat op zijn beurt in overleg met de muzikanten het bedrag schonk aan de Stichting ALS.
Meest recente berichten
- Martin Kuiper presenteert nieuwe album ‘Prison Of Modesty’ bij De Tapperij met all-star band
- Medailles voor VASBRENG-zwemmers bij de Special Olympics Nationale Spelen in Haarlem
- Geen hondenketting maar ambtsketen én echte burgemeester op bezoek bij Johan en Dini Oltvoort
- Mevrouw Vruggink (79) en Liz Derksen (3) oudste en jongste deelnemers Avondwandelvierdaagse
- “Heb jij al eens een padelwedstrijd van dichtbij gezien? Ruurlo Open 2026 biedt de kans”
