Onder de Molen en VanBrink schenken gage aan Stichting ALS


VORDEN/RUURLO – Het was vorige week woensdagavond in de Vordense buurtschap Linde in het knusse kleine maar sfeervolle Theater Onder de Molen genieten geblazen. Daar was half ‘Reurle’ uitgelopen voor een energiek en verrassend optreden van VanBrink. En aan het slot verraste de band nogmaals door de gage af te staan aan het theater, dat op zijn beurt in overleg met de muzikanten het bedrag schonk aan de Stichting ALS.



Klik hier voor het volledige artikel