Nieuw buurtbankje in gebruik genomen door burgemeester en cliënt


RUURLO – In de tuin van Huize Willibrordus in Ruurlo is donderdag 19 juni het nieuwe buurtbankje feestelijk in gebruik genomen. Burgemeester Joost van Oostrum had de eer om, samen met cliënt de heer Bats, het bankje te onthullen in het bijzijn van cliënten, medewerkers en genodigden.



Klik hier voor het volledige artikel