‘Naobers’ zwaaien Herman en Willemien Reurink
- apr 20, 2026
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Met als slogan ‘In Ruurlo uitgekeken, naar het noorden uitgeweken; in Drenthe begint de nieuwe lente’ hebben ‘naobers’ en voormalige leden van de wagenbouwgroep van de Herkampweg en Buskerdijk vorige week Herman en Willemien Reurink ‘uitgezwaaid’.
