‘Naobers’ zwaaien Herman en Willemien Reurink


RUURLO – Met als slogan ‘In Ruurlo uitgekeken, naar het noorden uitgeweken; in Drenthe begint de nieuwe lente’ hebben ‘naobers’ en voormalige leden van de wagenbouwgroep van de Herkampweg en Buskerdijk vorige week Herman en Willemien Reurink ‘uitgezwaaid’.



Klik hier voor het volledige artikel