Laatste noodoproep om de Speel-o-theek De Dobbelsteen te redden


RUURLO – “Fijn dat jullie er allemaal zijn.” Met deze woorden verwelkomde Agnes ter Haar vorige vrijdagavond ruim dertig belangstellenden die in de rij stonden voor de ingang van de grote zaal van ’t Kulturhus. Ter Haar stelde vervolgens een aantal vragen aan de ‘koopjesjagers’ voordat men de grote zaal van ’t Kulturhus mocht betreden voor de jaarlijkse kledingbeurs van speel-o-teek De Dobbelsteen.



Klik hier voor het volledige artikel