Koninklijke Onderscheiding voor Hans Schurink: ‘Wat mot dat mot dan mor’


RUURLO – Vlak voordat burgemeester Joost van Oostrum zaterdag de veertigste editie van het PLUS Karel Stegeman Toernooi van voetbalvereniging Ruurlo op sportpark ’t Rikkelder officieel zou openen, zit toernooileider Hans Schurink (75) nietsvermoedend alleen in één van de dug-outs langs het hoofdveld. In alle rust aanschouwt Schurink de opkomst van de twaalf deelnemende teams aan het toernooi. Dan wordt hij plotseling tot zijn grote verrassing door Van Oostrum naar voren geroepen en ontvangt hij uit handen van de burgemeester de Koninklijke Onderscheiding Lid in de Orde van Oranje-Nassau.



Klik hier voor het volledige artikel