‘Een ervaring om nooit te vergeten’
- nov 11, 2025
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Met succes hebben Monique Meijer en Bas en Nienke Egberink op zondag 2 november deelgenomen aan de marathon in New York. “Wat was het een prachtig avontuur. Het werd de marathon van ons leven”, aldus het drietal.
Meest recente berichten
- Ruurlose Martin Hoitink wint Regio ZM Biljarttoernooi in Zieuwent
- Vernielingen in Ruurlo: spandoek verdwenen en ruit vernield
- Onrust na Reurpop: spandoek verdwenen en ruit vernield in Ruurlo
- VV Ruurlo organiseert 6 tegen 6 After-Summer Cup-toernooi
- Koninklijke Onderscheiding voor Henk Deunk uit Ruurlo
