‘Een ervaring om nooit te vergeten’


RUURLO – Met succes hebben Monique Meijer en Bas en Nienke Egberink op zondag 2 november deelgenomen aan de marathon in New York. “Wat was het een prachtig avontuur. Het werd de marathon van ons leven”, aldus het drietal.



Klik hier voor het volledige artikel