Degradant Ruurlo kende een seizoen vol persoonlijk leed: ‘Ik zag de worsteling bij mijn spelers’
- jun 01, 2026
- Door De Stentor
- In RuurloVandaag
Terwijl ze de spelers van Overwetering zondagmiddag vanuit de kleedkamer hoorden juichen, was het bij Ruurlo doodstil. De 2-3 nederlaag, waardoor het na negen seizoenen uit de derde klasse degradeerde, was het resultaat van een jaar vol pijn en persoonlijk leed.
Meest recente berichten
- Geen hondenketting maar ambtsketen én echte burgemeester op bezoek bij Johan en Dini Oltvoort
- Mevrouw Vruggink (79) en Liz Derksen (3) oudste en jongste deelnemers Avondwandelvierdaagse
- “Heb jij al eens een padelwedstrijd van dichtbij gezien? Ruurlo Open 2026 biedt de kans”
- Waterschap blij met regen en met kunstenaars
- Eerste Baakse Beek Kunst Biënnale 2026 van start
