Degradant Ruurlo kende een seizoen vol persoonlijk leed: ‘Ik zag de worsteling bij mijn spelers’


Terwijl ze de spelers van Overwetering zondagmiddag vanuit de kleedkamer hoorden juichen, was het bij Ruurlo doodstil. De 2-3 nederlaag, waardoor het na negen seizoenen uit de derde klasse degradeerde, was het resultaat van een jaar vol pijn en persoonlijk leed.



Klik hier voor het volledige artikel