Bennie en Bertha Hanskamp laten gaspedaal van hun ‘Bikkeltocht’ los
- nov 11, 2025
- Door Achterhoeknieuws
- In RuurloVandaag
RUURLO – Met enige weemoed namen Bennie en Bertha Hanskamp zondag afscheid van hun ‘Bikkeltocht’. Een tocht voor oldtimer tractoren die het Ruurlose echtpaar sinds 2007 voor de zestiende en laatste keer onder auspiciën van de Oude Tractoren en Motoren Vereniging (OTMV) afdeling Gelderland steevast op de tweede zondag van november vanaf restaurant De Duif in Ruurlo organiseerde.
