Reurpop festival

Ook zo benieuwd wat er zich achter de schermen bij de organisatie van het Reurpopfestival afspeelt? Organisatie ‘Stichting de Vrienden van Reurle’ is vanaf augustus 2018 al weer volop bezig voor de aankomende editie. Tijd om een aantal leuke nieuwtjes ... Lees meer ...

Het bericht Organisatieupdate: dit is de stand van zaken verscheen eerst op Reurpop.


Reurpop festival

Ook zo benieuwd wat er zich achter de schermen bij de organisatie van het Reurpopfestival afspeelt? Organisatie ‘Stichting de Vrienden van Reurle’ is vanaf augustus 2018 al weer volop bezig voor de aankomende editie. Tijd om een aantal leuke nieuwtjes voor je op een rij te zetten:

  • De gemeentelijke vergunning is de deur uit en ligt ter beoordeling bij de gemeente Berkelland op dit moment. Altijd een belangrijk punt in de organisatie. Hierin worden alle formaliteiten beschreven en gecontroleerd om zo een geslaagd en veilig festival te kunnen organiseren. Inmiddels is de provinciale vergunning al binnen!
  • De line-up is rond. Wist je dat onze line-up altijd in december al helemaal rond is? Bij veel artiesten moet je er namelijk al snel bij zijn! De komende tijd zul je steeds meer aankondigingen van bands, artiesten en theater langs zien komen op onze social media accounts en website.
  • Het mediateam is uitgebreid en bestaat inmiddels uit 20 personen. Zij zorgen er het hele jaar door onder andere voor dat de social media kanalen onderhouden worden, de aftermovies worden gemaakt, persberichten worden geschreven, de website en ticketshop up to date blijven en de LED-schermen op het festival functioneren. Daarnaast hebben zij ook het vrijwilligersprogramma gemaakt, zodat het voor ons makkelijk is om alle vrijwilligers op de goede functies en tijden in te delen.
  • Dit jaar hebben we een nieuwe tentenleverancier voor de Balzaal, Range, Havana (nieuwe area) en Entreetent De Balzaal zal daarnaast ook een stukje groter worden en met een open kop (meer ruimte om te feesten!).
  • Er hebben zich tot nu toe al ruim 300 vrijwilligers aangemeld! We kunnen altijd nog meer mensen gebruiken voor verschillende functies, dus meld je snel aan! Dit kan via: vrijwilligers.reurpop.nl.
  • Elk jaar proberen we te vernieuwen en zo ook dit jaar. Zo vind je in onze aankomende editie drie nieuwe area’s en daarnaast is ook de indeling van het terrein veranderd. We kunnen alvast zeggen dat het weer super vet gaat worden!
  • Reurpop goes duurzaam! Vanaf ditjaar gaan we voor duurzaam. Dit zul je bijvoorbeeld gaan terugzien in de cateringstraat, waar het eten en drinken niet meer in plastic wordt uitgegeven.
  • Met trots kunnen we melden dat we de hoofdsponsoren voor dit jaar weer rond hebben. Wie? Daar hoor je snel meer over!
  • Onze kaartverkoop gaat erg goed! We lopen voor op onze vorige edite. Afgelopen editie raakten zowel de zaterdag als zondag uitverkocht. Heb je nog geen kaartje gekocht, koop dan snel online via: tickets.reurpop.nl!
  • Nieuwe aanwinst voor het Oele team: Mark Plekkenpol! Een tijdje geleden plaatsen we een oproep op social media voor een commercieel talent om het Oele team te versterken. Mark zal deze functie gaan vervullen. Hij gaat zich o.a. bezighouden met het zoeken van nieuwe samenwerkingen en het onderhouden van onze bestaande afnemers. Welkom bij de club, Oele!
  • Heb jij je aangemeld als vrijwilliger? Super! Op vrijdagavond 24 mei houden we een informatieavond speciaal voor onze vrijwilligers. Op deze avond hoor je, onder het genot van een drankje en hapje, alle ins en outs over het festival (+exclusieve nieuwtjes) en vertellen we overige informatie die belangrijk is om te weten als vrijwilliger. Via de mail krijg je t.z.t. een uitnodiging met locatie en tijd.

Het bericht Organisatieupdate: dit is de stand van zaken verscheen eerst op Reurpop.


Lees volledige artikel op: Reurpop